niedziela, 27 maja 2012

Jak przetrwała nasza przyjaźń / A

Witam ;3
Dziś napisze coś o naszej przyjaźni przez ostatni prawie rok.
Razem z Kamilą mieszkałyśmy razem na osiedlu przez 3 lata (chyba). Latem 2011 roku musiałam się wyprowadzić (długa historia) aż 500 km od Kamili :c Ale nasza przyjaźń przetrwała chodź wątpiła w to moja mama ;) Codziennie esemesujemy (nawet na lekcji), więc czuje się jakby Kamila była gdzieś obok. Jak coś kupimy wysyłamy ememesa, jak dostaniemy ocene wysyłamy esemesa, jak się nudzimy wysyłamy esemesa... Prawie codziennie wieczorem piszemy ze sobą na facebooku. Kiedy jest więcej dni wolnego (np. 4) jadę odwiedzić Kamilę. W ferie nawet ona przyjechała do mnie! W wakacje przez 2 tygodnie będziemy razem :)
A po za tym... nasza TELEPATIA! :D Często myślimy i mówimy to samo ;) Kiedy skończymy liceum idziemy razem na studia, będziemy mieszkać razem w mieszkaniu ;3 Kamila jest ode mnie o rok młodsza, więc ja najpierw zamieszkam sama.

Kamila raczej dziś nie doda posta, bo jedzie do parku linowego (przed chwilą dostałam od niej esemesa) ;) Ale ja wpadłam na super pomysł. Żebyśmy zrobiły sobie nawzajem prezent na dzień dziecka! Ustalimy cenę np. 20 zł i wyślemy pocztą (bluzkę, naszyjnik czy coś takiego). Jeszcze jej tego nie powiedziałam, wieczorem napisze jej na facebooku ;)

Pozdrawiam,
Agiszon.

Jeszcze nasze fotki zrobione super jakości aparatem komórki Kamili:
Ja.
Kamiszon



2 komentarze: