piątek, 25 maja 2012

Trochę o naszej przyjaźni/ Kamiszon

Siemka. Piszę tu dopiero I post. Dobra teraz jak zaczęła się nasza przyjaźń. Dokładnie nie pamiętam jak się poznałyśmy bo było to baardzo dawno temu ( 3 lata temu ) . BFF jesteśmy miej więcej 1,5 roku. Niedługo mamy rocznice ( ślubu xd ) . Ostatni raz spotkałyśmy się w ferie ( z powodu dużej odległości nie możemy tego tak często powtarzać :c ). Na początku naszej znajomości traktowałyśmy się jak zwykłe znajome nie jak BFF . Później nastąpił czas kryzysu. Pewna Zosia ( ochydna , obrzydliwa, yyy ) skłóciła wszystkich ze mną. Przez 0,5 nie miałyśmy kontaktu. Ale gdy nadeszły moje urodziny ( 25.02 ) Aga napisała mi życzenia urodzinowe :> . Tak mniej więcej się pogodziłyśmy. Nie pamiętam naszej ostatniej kłótni. My się nie kłócimy xd Wiem że to dla was może trochę dziwne xd. Ale tak jest. :P . Ok. 1 rok temu kupiłyśmy wisiorki BFF . Byłysmy milion razy, razem w galerii. A teraz pewna ciekawostka o mnie : Kocham przy Adze śpiewać fragmenty książek ^^. I to chyba tyle. A teraz kilka naszych wspólnych ( głupich ) fotek, za które Aga pewnie mnie zabije ^^.
Takie tam, bitwa na poduchy ja ta z dziwną miną cała zielona. Zdjęcie w ogóle nie rozmazane ^^
Ja i moja beznadziejna mina bo spadałam z ławki . 12.11.2011 r. 
Jedyne zdjęcie na którym wyszłam normalnie, a Aga cudownie ^^ ( Ja brunetka, Agiszon blondynka ) 
 
 Super filmik , jadę na łyżwach ^^
Pozdrawiam Kamiszon ;**

1 komentarz:

  1. Ojej, źle z moją pamięcią. Nie pamiętam jak się pogodziłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń