środa, 30 maja 2012

Ulubione/K

Siemanko. Dawno nie pisałam tu posta. Dziś napiszę o naszych zainteresowaniach, książkach, serialach. Więc tak: Naszym ulubionym serialem są Pamiętniki Wampirów oraz Surowi Rodzice :).

Naszymi ulubionymi książkami są... cóż różne. Ogólnie lubimy czytać na różne tematy. Moją ulubioną książką są '' Igrzyska Śmierci '' , Błękitnokrwiści , Trylogia Czasu oraz Spętani przez Bogów. Agnieszki : Błękitnokrwiści, Trylogia Czasu, Jutro, Spętani przez Bogów, Córki Księżyca, Inny Świat, Drżenie. Cóż moim zainteresowaniem jest jazda na deskorolce, granie w koszykówkę oraz w unihokeja, zakupy, czytanie książek, biegi. Agnieszki : KFC ( xd ) , czytanie książek, zakupy, żeglarstwo oraz jazda konna. I to tyle na dziś. Pozdrawiam Kamiszon <3 A przy okazji tu macie mojego bloga :) : http://one-directioooon.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Chciałabym oglądnąć Pamiętniki wampirów, ale nei oglądałam od początku i nie wiem o co tam chodzi wogóle. To już kolejny sezon... i gdybyś mogła napisać poosta z takim krótkim streszczeniem tego serialu i ostatnich odcinków to super :0 NA jakim kanale to leci ?
    Napisz u mnie w komentarzu :0
    Zapraszam do mnie http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż słyszałam że Aga już Ci napisała. Ja oglądam na kino.live ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :)
    Zapraszam do mnie, na blog o Coldplay:
    http://coldplayer-forever-and-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie piszecie, podoba mi się ten blog bardzo. Zapraszam też do nas redbirdday.blogspot.com :) piszę bloga z przyjaciółką i pomimo, że już go trochę prowadzimy, to jeszcze się nie rozkręcił do końca :/ ~~Zoey :**

    OdpowiedzUsuń